וסרלאוף מגיב לביקורת: "מה יותר חשוב מהביטחון האישי?"

אסתי פלד No Comments on וסרלאוף מגיב לביקורת: "מה יותר חשוב מהביטחון האישי?"

השר יצחק וסרלאוף במהדורה המרכזית: "אנחנו מדברים על הביטחון האישי של אזרחי ישראל. זה הדבר החשוב ביותר. גם בשומר החומות הייתה משטרה? האם היה מענה לאירועים? אני חושב שהמשמר הלאומי צריך לתת את המענה"

צילום: Yossi Aloni/Flash90
10:18
28.04.24
אבי יעקב No Comments on מי יככבו בקרוב במדורי ה'מאורסים'? בעוד שעות תוכלו לדעת

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הנגב והגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף (עוצמה יהודית), שוחח הערב (ראשון) עם יענקלה פרידמן במהדורה המרכזית. "כשהייעוץ המשפטי אמרו שהם מתנגדים למשמר הלאומי הם ציינו שצריך להקים ועדה. שאלתי איפה המחלוקת. אמרנו שתקום ועדה. גם בנט התניע מהלך של משמר לאומי אבל זה לא יצא לפועל. הם התנגדו רק בגלל איזה ניסוח לשוני. לא זכור לי שגלנט מסר את עמדתו בנושא בישיבת הממשלה".

הוא הדגיש: "אנחנו מדברים על הביטחון האישי של אזרחי ישראל. זה הדבר החשוב ביותר. גם בשומר החומות הייתה משטרה? האם היה מענה לאירועים? אני חושב שהמשמר הלאומי צריך לתת את המענה. עלינו להיערך לפעם הבאה".

על פיטורי גלנט: "אנחנו ממשלת ימין ומצפים למדיניות ימין ואני לא חושב שגלנט מיישם מדיניות כזו, אבל אנחנו לא יכולים לפטר ולמנות שרים. יש ראש ממשלה".

הוא התייחס למחאות הימין: "האזרחים אומרים 'הלכנו לקלפי' ואז מבינים שהשמאל משבית את המדינה ואת הכבישים. הם אומרים למה הקול שלנו לא נשמע ולכן אני שמח שהם הלכו לרחוב".

על הסכסוכים בתוך המשטרה: "במערכת יש עניינים פנימיים, אני לא רוצה להיכנס לזה. התפקיד שלנו זה לחזק את המשטרה ואת זה השר בן גביר עושה. מגדילים תקנים ומעלים משכורות".

ומה אם בן גביר יפסל בבג"ץ? "להערכתי השאלה הזו תישאר תיאורטית. יש גבול…. אין לזה שום עילה", אמר וסרלאוף.



0 תגובות